Caillou…….


Yumurcak tv’nin harika dizilerinden biri. 3 yaşındaki oğlum bayılıyor ona. Belirli saatlerde 3-4 defa ekrana geliyor ve ilk başlarda cok kızıyorduk ama bizde müfdelası olduk sonunda.

Adı kayu.

Şirin bir ailenin 2 cocuğundan biri. Bir de küçük kız kardeşi var ki onun ismi de rozi.

Çok basit ve eğitici bir çizgi film. Tahminim fransız malı. yeni yeni öğrenmeye başlayan bir ilkokul çocuğunu anlatıyor. Ve tüm ailesini. Dedesiyle balığa gidiyor, tarla kazıyor. Babaannesiyle resim yapıyor ve arkadaşlarıyla eğitici oyunlar oynuyor. Oğlum ona hasta oluyor. Gözünü hiç kırpmadan izliyor. sonradan öğrendim ki arkadaşlarımın çocuklarıda aynı durum da imiş. Oğlumun keyfi olsun diye bizde izliyoruz. Hatta duvara resmini bile astım. Bana gösterip baba kayu diyor.

Çok fazla sigara tüketiyorum. Akşam evde balkon da veya camda içerim. Ve keyifle tüttürmeyi severim. Ama oğlumdan fırsat yok ki. Muhakkak beni neredeysem bulur ve kucağıma oturup beni izler. Zararının farkındayım ama ne yapayım. Ama kayu başlayınca benim yanıma gelmiyor. Bende en keyifli sigaramı kayu saatinde içiyorum :)))

Bizim çocukluğumuzun en değerli çizgi filmi şirinler ve haidi idi. Şimdi çocuklar yüzünden sadece çocuk kanallarını izliyoruz bol bol. İlk başlarda sıkılıyor dum ama şimdi benimde hoşuma gidiyor. Çocukluk yıllarım aklıma geliyor. Çocukların dünyası ne kadar temiz şimdi anlıyorum. onlarda borç harç yok. Haber gündem yok. Gam gasevet yok. Nerde varsa oyun ve eğlence var.

Yaramazlıkları bizi sıkıyor ama zamanla öğrendim çocuklar büyükleri rahatsız etmezmiş. Büyükler çocukların oyun alanını daraltarak ve onları sıkarak rahatsız ederlermiş.

Yumurcak tv’ye teşekkür ediyorum. Gerçekten güzel çizgi filmler yayınladıkları için. Çocuklarımızın şiddet içerikli çizgi filmlere ihtiyacı yok. Böylesi eğitici ve öğretici çizgi filmlere ihtiyacı var. Bu yayınları yapan da yumurcaktan sonra bir de TRT çocuk var.

Selamlar saygılar…

5 Comments »

  1. 1
    seyit kulakaç Says:

    hikmet aynu dert bende de var,bu keltoju televizyonda izliyor bir de bitince gidiyor cd lerinde izliyor. tam bir çılgınlık

  2. 2
    nazya Says:

    benim kardeşimde aynı şekilde caillou izleyor gözünü bile kırpmıyor ben bu çizgi filmi 8. sınıflardan bile izleyeni tanıyorum eğitici vede güzel bir çizgi film

    • 3
      gorelelihikmet Says:

      evet hayret edilecek bir şey. demekki çocuklar için ilgi çekebilecek ve fovori olabilecek şeyler bu gibi şeylerde olabiliyor.

  3. [...] by baharturgut in Uncategorized Yumurcak tv'nin harika dizilerinden biri. 3 yaşındaki oğlum bayılıyor ona. Belirli saatlerde 3-4 defa ekrana geliyor ve ilk başlarda cok kızıyorduk ama bizde müfdelası olduk sonunda. Adı kayu. Şirin bir ailenin 2 cocuğundan biri. Bir de küçük kız kardeşi var ki onun ismi de rozi. Çok basit ve eğitici bir çizgi film. Tahminim fransız malı. yeni yeni öğrenmeye başlayan bir ilkokul çocuğunu anlatıyor. Ve tüm ailesini. Dedesiyle balığa gidiyor, tarla … Read More [...]


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

