Allah bereket versin….


Bir anda yataktan fırlıyorum. Perdeyi açıyorum. Vay be her taraf bembeyaz. Gün daha doğmamış ama her taraf aydınlık. Ammada çok kar yağmış gece boyu.20160125_164043

Yerimde duramıyorum hemen hazırlanıp acele dışarı atıyorum kendimi. Gün doğmasına en az bir saat var. Yürünecek gibi değil. Hiç iz yok yollarda. Ana yola çıkana kadar canım çıkıyor. Düşünüyorum. Fındıklıklara giremem. Orada hendekler kapalıdır. Burada 70cm kar var orası 1m kesindir. Gidersem geriye zor gelirim. Kolayı seçip dereye girmem lazım. Bir yer var orada kesin çulluk olur. Orada bulamazsam daha ileri gitmek delilik olur mecburen dönerim.büyük çulluk

Karları yara yara dereye ulaşıyorum. Derenin içine giremem kenardaki belirli bir sulaklığa bakacağım. Tipi yüzümü tıslıyor. Üstüm başım hep kar. Manzara harika.

 

Ve küçük sulaklığa ulaşıyorum. Tüfeği kavrıyor ve yavaş yavaş yaklaşıyorum. Etraf karanlık değil ama aydınlıkda değil. Ama beni görüp uçarsa vuracağımı tahmin ediyorum. Öyle olmasını umuyorum en azından.20151231_071305

Fotodaki yer orası ama foto farklı bir kar günü çekildi. Av günü kar buradakinden çok fazlaydı.

 

Nefesimi bile tutuyorum. Karın içindeki küçücük açıklığa odaklanıyorum. Veee…

Bir gölge gibi sessizce kayboldu gözden. Tüfeği zor omuzladım ana atma fırsatım olmadı. On metre ikerisi görülemiyor. Ağaç dalları yerler hep kar. Olmadı.

 

İlk ve son ümidimdi ama yapamadım.

Artık dereye bakmaktan başka şansım yok o da ördek için. İlerliyorum ama yapamayacağım çok kar var. Dereyede direk girip arayamam çok zor. Dereninkenarında yarım daire çiziyorum ve çulluğa atamadığım yere 15 dakika sonra geliyorum. Ördek yok gerçi arayamadımda. Kar beni yıldırdı.

Gözümün ucuyla çullupun kaçtığı noktaya bakıyorum. İçimden bir ses ilerle oraya dedi. Aynı şekilde yaklaşıyorum. Ve birden…

 

Bambam…

 

Her taraf dallardan dökülen karlardan toza dumana karışıyor. Önceki gibi havalandı kuş. Bir gölge gibi. Gözden kaybolur kaybolmaz on metre içinde dalların arasına doğru seri iki atış yapıyorum. Vurdummu onuda bilmiyorum. Şansa vursam bile ilerisi dikenlik bir alan. Karda çok yumuşak batar içine doğru kuş. Hayatta bulamam.

Umutla ilerliyorum. Aman Allahım. Karın üzerinde kanatları açık yatıyor. çok gidememiş. Gitse zaten bulamazdım. Bir keyif sigarası yakıyorum. Gün halen doğmadı. Dönelim artık. Daha iyisini yapamam. Bunada şükür. Allah bereket versin…

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

Yukarı ↑

