Mubarek gün ve haftalar…..


Bilirsiniz her yıl 2 mübarek hafta ve bir kaç ta mübarek gecemiz var. Mübarek saydığımız gün ve haftalar da ayrıca pek çok yıl boyu. Polis ve jandarma haftası. Vergi haftası. Babalar günü, sevgililer günü. Anneler günü ki o dün kutlandı. Sehitler haftası orman haftası. Kurtuluş günü senlik haftası yetmez yayla haftası.

Yazdıkça insana gına geliyor ama bu konudada kendi fikrimi sizlere açıklamadan geçemiyorum. Dün ya mimarlar günü ve hayvanları koruma günü. Bu çok gereklidir çünkü  kesinlikle korumamız lazım dünyamızda korunması gereken pek çok hayvanoğlu hayvan var.

Öğretmenler günü ayrıca cocuk hakları günü. Zabıta haftası, leyleklerin gitme günü :))

Denizcilik haftası ve dünya mültecileri günü. Daha da varda yazılacak durumu kavradığınız için devamını yazmıyorum. Yani bütün senemiz mübarek gün ve haftalarla dolu. Bunların bazılarını o kadar abarttıkki Allah’ın bir emri gibi uygular olduk.

Ben dinin emrettiği dışındaki günlere kesinlikle değer vermem bunu belirteyim öncelikle. Dünya mültecileri gününü kutlamasamda olur.

Bu anlamsız gün trafiğinden yıllar boyu oldukça sıkıldım. Bu yazıyı kaleme alırken merak ettim buğün pek heyecan yok kimsede. Herhalde bugün mübarek bir gün olarak kabul edilmemiş galiba. Takvime uzanıyorum ve bakıyorum. Bu gün önemli bir gün müdür diye.

Evet bugünde önemli bir hafta yaşıyormuşuz.

Sakatlar ve vakıflar haftanızı şimdiden kutlarım. Hayırlara vesile olsun…..

Yorum bırakın