Yağmur yüklü bulutlar…


Bana yağmur ve kar kadar hoş gelen başkada bir doğa olayı yok. Bu özelliğimi seven bir arkadaş yağmurlu havalarda beni arar ve sevin abi senin ki yine geldi der. Bazılarıda sen manyakmısın nesini seviyorsun yağmurun kar’ın pus’un.

Bende diyorum ki onlara kurt yağmurlu ve puslu havayı sever :))

Ne yapayım mutlu oluyorum yağmur yağınca. Her sabah hemen pencereden bakarım. Yağmur yağıyorsa sevinirim çocuklar gibi. Ama güneşi görürsem de üzülürüm. İnanın tam manyak pisikolojisi var bende. Güneşli günlerde içim sıkılır bunalırım. Bir de hafif kar yağışlarını seviyorum. Kar kalınlığı 10 cm yi geçtimi oda beni rahatsız ediyor.

Yağmur harika bir doğa olayı. Seyrine doyum olmuyor. Hele birde esintili yağıyorsa değmeyin gitsin. Onın altında ıslanmak yürümek bana çok hoş geliyor. Yağmuru en güzel izleme yerleri sahil kenarları ve ya sık ormanlık alanlar. Veya çinko çatılı evler. Ve bunda pek çok insan hemfikiriz. Benim gibi pek çok kişi yağmurlu hava da çinko kaplı bir evde yağmur izlemek ve yağmurun sesi altında uyumak istiyor.

Yağmur damlalarının metal de çıkardığı ses doyumsuz bir lezzet. Fırtınalı ve yağmurlu bir doğayı izlemek ayrı bir keyif. Böyle bir havada hareket halinde isem hiç acele etmem aheste aheste ıslanarak yürürüm. Eğer sabit sem de bıkmadan usanmadan dakikalarca yağmurun yağışını izlerim.

Bence yağmur yüce yaratıcının dünyaya en güzel hediyesi.

Bir rahmet…

Bir bereket…

Bir temizlik…

Bir uyku…

Yorum bırakın